Lepiej z łukiem

Łuk jako symbol komunikacji, wartości, prezentu, autentyczności i wydajności.

Udoskonalenie opakowań
poprzez użycie łuków

Pod kierownictwem najbardziej znanego niemieckiego psychologa konsumentów, profesora Georga Felsera, we współpracy z Instytutem Multi-Sense i psychologami biznesu z Wyższej Szkoły Zawodowej Harz (Wernigerode), ustalono, że użycie kokardek ma pozytywny wpływ na cechy produktu.*
  • Produkty z kokardką są szybciej postrzegane
  • Łuk zwiększa akceptację ceny i skłonność do zakupu
  • Kokardka sprawia, że produkt jest bardziej podatny na prezent
  • Łuk ma pozytywny wpływ na postrzeganie jakości i wartości
  • Kokarda koduje elegancję, wartość i ponadczasowość marki/produktu
  • Produkty z kokardką są chętniej kupowane (siła zatrzymania wynikająca z wizualnie bardziej widocznego produktu)
  • Produkty z kokardą wydają się bardziej wartościowe

*Źródło: Opracowanie naukowe Wyższej Szkoły Zawodowej w Harzu (School of Business Psychology) pod kierownictwem Prof. Georga Felsera przy wsparciu Multisense Institute Germany.

Nach oben scrollen